ATM ve self-servis kiosklar özelinde algılanan firma yenilikçiliğinin, müşteri değeri ve alt boyutları üzerindeki etkleri incelenmiş ve bu etkide müşteri yenilikçiliğinin moderator rolü incelenmiştir. Hazırlanan ankete katılan 450 banka müşterisinin verileri sonucunda algılanan firma yenilikçiliğinin; müşteri değeri ve alt boyutlardan fonksiyonel, deneyimsel ve sembolik değer boyutları üzerinde pozitif yönlü etkisi görülmüştür. Algılanan firma yenilikçiliği ile maliyet boyutu arasında bir ilişki tespit edilememiştir. Algılanan firma yenilikçiliğinin, fonksiyonel değer boyutu üzerindeki etkisinde müşteri yenilikçiliğinin düzenleyici (moderatör) etkisi görülmüştür. Değerli Hocam Sayın Prof. Dr. Gonca Telli’nin katkıları ile kaleme aldığımız çalışma sonuçları Doğuş Universitesi atarından düzenlenen ICBM Kongresinde (INTERNATIONAL CONGRESS ON BUSINESS AND MARKETING’21) sunulmuştur.

https://icbm21.org/wp-content/uploads/2022/02/ICBM21-Proceedings-Book.pdf